Nieuws • 5 min leestijd

Aristo viert haar 35 jarige jubileum op 27 september

René Steenbakkers op 26 september, 2018

In 1983 zag de grondlegger van Aristo, Frank der Kinderen, een markt in de zakelijke zaalverhuur. Hij was werkzaam in een horecazaak waar feestelijke events de volgende dag afgewisseld werden met zakelijke bijeenkomsten. Dit bleken twee aparte markten te zijn: de bier- en rooklucht hing namelijk nog met enige regelmaat in de zaal. De eerste Aristo werd in september 1983 geopend in Eindhoven.  Als snel volgde Utrecht in 1987 en Amsterdam 1990.

Het 35 jarige bestaan dankt Aristo aan de langdurige, persoonlijke relaties met zowel de cliënten als met de leveranciers. De meeting centers zijn daardoor zeer functioneel ingericht met dagverse catering. Door de hoeveelheid zalen, de uitstekende akoestiek  én de variatie in zaalgroottes, kan Aristo altijd de meest geschikte zaal bieden, ook vaak last minute nog.

De uitstekende bereikbaarheid met openbaar vervoer en voldoende parkeergelegenheid is vast onderdeel van het Aristo concept.

Dochter, Monique der Kinderen, is inmiddels een aantal jaar aan het roer en vond het tijd voor vernieuwing. Om te beginnen in Amsterdam Sloterdijk, waar de bedrijvigheid met de jaren blijft groeien. Afgelopen zomervakantie is deze Aristo locatie volledig verbouwd en in een modern jasje gestoken. Naast de zakelijke meetings kunnen voorbijgangers en flexwerkers ook terecht voor ontbijt, lunch en diner.  De Aristo Kitchen beschikt hier over een Work & Play ruimte voor ontspanning en extra informele gesprekskamers voor persoonlijk of vertrouwelijk overleg.

Voor de meeting markt heeft Aristo Amsterdam luxe vergaderzalen en apparatuur aan het concept toegevoegd. Deze ruimtes zijn ideaal voor boardmeetings, scrum/agile- of een ‘heisessie’.

Het jubileum en de heropening wordt op donderdag, 27 september zeer feestelijk gevierd.  Monique der kinderen over het event: “We willen onze relaties eens echt ‘in de watten leggen’ en ze bedanken voor 35 jaar Aristo. Dat is ons zeker gelukt. Het wordt een zeer geslaagde dag waaraan niets zal ontbreken. De gasten zullen goed verwend worden met entertainment van o.a. Fred van Leer en Roel C Verburg. Ook op culinair gebied laten we zien waartoe we in staat zijn én voor vertrek kan iedereen een persoonlijk cadeau uitkiezen in de,  speciaal voor deze dag ingerichte, giftshop!”

Monique over de toekomst: “We blijven sowieso goed luisteren naar onze relaties. We willen met de tijd mee gaan. De communicatie kan hedentendage nog sneller én we willen ook meer in gesprek komen met onze bezoekers, ná hun verblijf. Van onze gasten kunnen we ook veel leren. We gaan Aristo Connect uitbreiden. Met een zgn. ‘mijn Aristo’- omgeving willen we het reserveren en wijzigen nog makkelijker maken. Met Aristo Connect willen we o.a. luisteren, sneller informeren, meer verbinden én belonen.”

Hoe de verdere toekomst eruit komt te zien, zal blijken uit de behoeften en wensen van de members van Aristo Connect. Eén ding is zeker en zal altijd zo blijven volgens Monique: “Aristo ontzorgt de boeker en de bezoeker zodat iedere gast zich goed kan focussen op de inhoud van de dag. Het is de bedoeling dat iedereen een dagje wijzer wordt bij Aristo en daarom is onze slogan:

“Have a wise day!”

Leer Aristo beter kennen!

Picture of René Steenbakkers

René Steenbakkers

Directeur Aristo Meeting Center