Een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center: Clemens, Finance Administrator

Ellen Hezemans op 6 mei, 2021

Neem een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center. Maak kennis met Clemens van der Horst, de Finance Administrator voor alle vier de Aristo locaties. Clemens is al een kleine 3 jaar werkzaam op het hoofdkantoor in Best.

Clemens, hoe ben je 3 jaar geleden bij Aristo terecht gekomen? 

Ik heb Bedrijfseconomie gestudeerd in Den Bosch en ben vervolgens begin 2013 bij mijn eerste werkgever aan de slag gegaan. Na ruim 5 jaar merkte ik dat ik toe was aan iets nieuws en toen kwam Aristo op mijn pad. Daar ben ik nog steeds erg blij om! Aristo is een familiebedrijf waar verder wordt gekeken dan alleen mijn werkzaamheden, de ambities die ik heb komen hier volledig tot zijn recht.

Vertel eens, wat zijn jouw taken als Finance Administrator? Met wie van de vestigingen / holding collega’s heb je te maken, en hoe gaat dat dan? 

Ik verzorg, samen met Youssef, de gehele Aristo administratie van A tot Z. Alle inkopen en verkopen waar we bij Aristo mee te maken krijgen leiden tot financiële mutaties die maandelijks, per kwartaal en jaarlijks dienen te worden gerapporteerd aan de directie en de accountants. Naast de Aristo administraties doe ik ook de administratie voor het vastgoed dat we in beheer hebben. Voor de uitvoering van mijn werkzaamheden heb ik vooral met mijn collega’s van de Holding (hoofdkantoor in Best) te maken en af en toe met de managers van de vestigingen.

Wanneer heb jij een enorm geslaagde werkdag? 

Als een klant netjes op tijd betaald. Haha, nee dat is natuurlijk wat kort door de bocht. Het contact met onze debiteuren is voor mij van groot belang. Ik maak er altijd mijn persoonlijke doel van dat we een prettige samenwerking hebben. Voor de financiële afdeling is de coronaperiode een perfect moment geweest om onze debiteurenlijst op te schonen (en schoon te houden).

Je werkt al een poos bij Aristo meeting center, ook in de coronaperiode, hoe heb je dit ervaren?

De coronaperiode was en is ook voor mij een vreemde tijd. In het begin werkte ik, ondanks de maatregelen, nog regelmatig op kantoor. Inmiddels is dat een stuk minder. Ik kan het me al bijna niet meer voorstellen hoe het was om met z’n allen in de kantine te gaan lunchen! Ik kan thuis prima werken en vind dat soms ook wel echt fijn, maar toch mis ik ook wel het dagelijkse directe contact met collega’s.

Wat maakt Aristo voor jou Aristo?

Mijn ervaring is dat Aristo altijd uit gaat van het positieve, hoe moeilijk dat soms ook is. Er wordt niet gekeken naar wat er niet mogelijk is, maar wat er wél kan! We moeten hier allemaal doorheen en er lijkt nu licht aan het einde van de tunnel te zijn. Vanuit de directie zijn er met regelmaat berichten verstuurd om ons een hart onder de riem te steken of om duidelijk te scheppen, dat heb ik als zeer prettig ervaren.

Picture of Ellen Hezemans

Ellen Hezemans

Dé marketing specialist!