Neem een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center. Maak kennis met Bas, onze reserveringsmedewerker en specialist in het organiseren van trainingen.
Neem een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center. Maak kennis met Bas, onze reserveringsmedewerker en specialist in het organiseren van trainingen.
Ik heb altijd met plezier in de horeca gewerkt. Na enkele jaren was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik wilde wel verbonden blijven aan de horeca, werken achter de schermen leek me daarom een goed alternatief.
Toen kwam Aristo op mijn pad. Ik begon als reserveringsmedewerker met weinig ervaring. Ik werd hartelijk ontvangen, begeleid in mijn leerproces en keer op keer gemotiveerd door nieuwe ontwikkelingen.
Ik heb in 12,5 jaar ontzettend veel gezien, mogen doen en leren op het gebied van reserveringen en sales. Daarnaast mag ik meedenken over processen binnen Aristo. Als ‘gewone medewerker’ voel ik me gewaardeerd.
Tegenwoordig is Aristo meeting center niet alleen een ‘zalencentrum’. We spelen in op de behoeftes van de bezoeker. We maken nu op maat concepten bijvoorbeeld voor borrels, arrangementen, scrumsessie en meer.
‘Er is veel veranderd in de afgelopen 12,5 jaar, en dat is goed om te zien!’
Wat hebben onze gasten echt nodig tijdens een vergadering of meeting. Welke nieuwe snufjes op het gebied van techniek binnen de vergader- en trainingsmarkt zijn interessant voor onze klanten? En wie van onze gasten zou hiermee willen experimenteren. Dit is een van de redenen waarom mijn baan nog steeds uitdagend is.
De laatste jaren heeft Aristo enorme stappen gemaakt in de uitstraling. Zo is er een nieuw logo, andere kleuren, moderne meubels en signing. Eigenlijk hebben we een compleet nieuwe huisstijl die past bij het ‘nieuwe Aristo meeting center’. De grootste verandering die we nu door maken is de overname van Aristo meeting plaza Utrecht CS, gelegen in winkelcentrum Hoog Catharijne. Hierdoor kunnen we onze klanten in Utrecht nóg beter van dienst zijn.
Ik vind het persoonlijk aspect van mijn reserveringsfunctie het leukst. Iedere klant is verschillend, heeft andere wensen en behoeftes. Mijn taak en uitdaging is om goed te luisteren en op de behoeftes van de klant in te spelen. We denken bij Aristo met de klant mee en zijn flexibel, in plaats van klakkeloos 1001 offertes uit te brengen. Dit maakt het leuk voor ons en voor de klant.
Wanneer ik een nieuwe klant voor de eerste keer aan de telefoon heb probeer ik transparant te zijn. Ik leg zoveel mogelijk uit over hoe Aristo werkt en wat de mogelijkheden zijn. Ik krijg een goed gevoel wanneer mijn klant het persoonlijke advies dat ik geef volledig begrijpt.
Ik ben tevreden wanneer de boeking van A t/m Z is afgestemd op de klant. We proberen op een hoog niveau te anticiperen. Een voorbeeld; de wens van de klant is om 5 subzalen en 1 grote zaal op dezelfde etage te hebben en willen ze graag een compleet veganistische lunch. Ik doe er samen met mijn collega’s op de locatie alles aan om dit voor elkaar te krijgen.
Aristo is een familiebedrijf dat al ruim 36 jaar actief is in de vergader- en trainingsmarkt. Werken bij Aristo, voelt als familie. ‘Bij Aristo kom je thuis, ook als medewerker.’
Benieuwd waar wij ons op dit moment mee bezig houden? Maak kennis met hybride trainen! Een training waarin je fysiek (op een externe locatie) en online (vanuit thuis) combineert. Hoe? Door middel van een livestream verbinding bij een Aristo locatie. Voor meer informatie kun je het Ebook downloaden - Het nieuwe samenkomen coronaproof Hybride trainen. Hopelijk tot snel!