Schrijf een Aristo review en maak ons wijzer.

Ellen Hezemans op 3 december, 2020

Een review, een beoordeling of een ervaring. Synoniemen voor: Wat vond je ervan? Voor ons als meeting center is dit super belangrijk! Niet alleen om andere mensen te laten lezen wat jij van ons vond maar ook om zelf te peilen of we ergens aanpassingen moeten doen op onze dienstverlening. Lees even met ons mee waarom reviews zo belangrijk zijn voor ons maar ook voor jouw volgende bezoek aan Aristo.

We helpen elkaar

Een review is een sterk communicatiemiddel. Niet enkel tussen klant en bedrijf maar ook onbewust tussen bestaande klant en potentiële nieuwe klant. Door een review te schrijven geef je een mogelijke nieuwe klant meer inzicht over het reilen en zeilen binnen de organisatie. De puurste vorm van klantbeleving vind je terug in zulke beoordelingen. Uiteraard is dat, ook voor ons, een sterk communicatieplatform waar we oplossingen kunnen aandragen zodat we aan het einde van de dag allemaal ‘a wise day’ hebben gehad.

Samen worden we beter

Door gewezen te worden op de zaken die ons ontgaan zijn blijven we scherp. Deze scherpte is nodig om onszelf en onze dienstverlening altijd van de beste kant te laten zien! Een Aristo review is perfect om je blijk van waardering te uiten, maar tevens ideaal om te vermelden wat je hebt gemist of wat er beter kon. Uiteraard mag je ons daar op wijzen, op die manier blijven we ons verbeteren en worden ook wij iedere dag een beetje wijzer.

Het motiveert ons

Een schouderklopje is altijd prettig. We lezen en horen graag van jou in een Aristo review wat het verschil maakt bij ons; was het de locatie? misschien de koffie? die lekkere lunch? of die vriendelijke, behulpzame medewerker? Waar de verbeterpunten liggen of gewoon hoe jouw dag is geweest bij ons. We staan iedere dag voor je klaar met een glimlach en het lezen van reviews met een positieve noot is de blijk van waardering waar we het iedere dag voor doen.

Positieve of negatieve Aristo reviews: We maken graag direct het verschil, oftewel: vertel het ons persoonlijk en direct wanneer er iets ontbreekt of beter kan. Wij voegen ons bij het gezegde: “Is er iets mis? Vertel het ons, is het goed? Vertel het verder!” Daarom nodigen we jullie graag uit een Aristo review achter te laten op meeting review wanneer je al eens bij ons te gast bent geweest in Amsterdam, Utrecht CS, Utrecht Lunetten of Eindhoven. Via deze weg willen we je alvast bedanken voor de Aristo review en hopelijk ontvangen we je snel bij Aristo.

Picture of Ellen Hezemans

Ellen Hezemans

Dé marketing specialist!