Een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center: Katja, Quality & Project Coordinator

Ellen Hezemans op 16 juli, 2020

Neem een kijkje achter de schermen bij Aristo meeting center. Maak kennis met Katja Stekelenburg, onze Quality & Project Coordinator van alle Aristo locaties. 

Katja, vertel eens, hoe ben jij terecht gekomen bij Aristo meeting center? Je bent de Quality & Project Coordinator van alle vier de vestigingen, wat doe je zoal?

Ik ben Katja Stekelenburg, 46 jaar en woonachtig in Rosmalen. In 1991 heb ik gekozen voor de Middelbare Hotelschool en met meer dan 25 jaar ervaring in de verschillende takken van deze ontzettend leuke branche werk ik Inmiddels bijna 5 jaar als kwaliteits- en projectcoördinator voor Aristo meeting center.

Ik ben verantwoordelijk voor het uitvoeren van een (product-) kwaliteitssysteem. organiseer, onderhoud en zie toe op het correct gebruik en naleving van het gehele kwaliteitssysteem binnen onze vestigingen. Daarbij hoort het zelfstandig uitvoeren en bewaken van productkwaliteitscontroles, het registreren en analyseren en het doen van verbetervoorstellen en het behandelen van vragen.

Sinds 4 jaar ben ik ook preventiemedewerker binnen Aristo, zo ben ik bezig met preventieve taken op het gebied van veilig en gezond werken die tot doel hebben ongevallen en verzuim te voorkomen. Ik ondersteun bij de dagelijkse werkzaamheden om zo optimale arbeidsomstandigheden te realiseren, dit gebeurt via de Risico-inventarisatie- en evaluatie. Ik heb kennis van de arbeidsrisico’s binnen onze organisatie en de te nemen preventieve maatregelen, zoals maatregelen ter verbetering van de ergonomie (juiste werkhouding), zodat goede arbeidsomstandigheden gewaarborgd blijven. Dit alles wordt verwerkt in een Plan van Aanpak waaruit punten tevoorschijn komen die 2 x per jaar nagelopen en gecontroleerd worden.

Wat waren je eerste gedachtes toen je hoorde dat Aristo moest sluiten vanwege de corona maatregelen?

Op het moment dat ik dit stukje schrijf is het woensdag 1 juli, de dag dat de versoepeling voor iedereen weer voelbaar wordt. Het lijkt alweer zo lang geleden maar de klap dat het corona virus er op 15 maart definitief voor zorgde dat alle horeca dicht moest was natuurlijk vreselijk nieuws, van het ene op het andere moment zit je thuis. Door thuis te werken kon ik gelukkig contact houden met de collega’s en voorbereidingen treffen voor de periode als we weer open zouden gaan.

Hoe vind je dat Aristo omgaat met de corona crisis als werkgever?

Mede dankzij ons intern communicatiekanaal Workplace vind ik echt dat de informatievoorziening en het contact met collega’s en directie erg goed is geweest, ook door de introductie van het online platform GoodHabitz hebben we allerlei trainingen kunnen volgen terwijl we thuis zaten.

Hoe vind je dat Aristo omgaat met de corona crisis voor onze klanten?

Gedurende de maanden dat we dicht zijn geweest heb ik met een vaste groep collega’s de maatregelen vertaald naar een Aristo Protocol waarmee we de gasten vanaf 2 juni op een hele prettige, gastvrije en veilige manier weer hebben kunnen ontvangen, daar ben ik heel trots op! Van gepersonaliseerde op maat gemaakte signing voor de locaties tot de schoonmaak instructies, deze vernieuwde werkwijze wordt inmiddels door iedereen goed nageleefd. Klanten zijn op zoek naar een nieuwe manier van trainen en wij denken daar graag in mee, zo hebben we hybride trainingen opgezet om zo aan alle wensen van de klant te kunnen voldoen.

Hoe hebben we de 1,5 meter maatregel doorgevoerd, wat was jouw rol hierin?

Het Aristo protocol wat we hebben gemaakt is mede dankzij de hulp van onze marketing afdeling een duidelijk en gepersonaliseerd concept geworden. Alle flexibele signing, schoonmaakinstructies, ontvangstprocedures en bijbehorende routing door het pand zijn op maat gemaakt en door het projectteam op alle locaties aangebracht. Van routestickers, belijning, kuchschermen tot flessen Aristo desinfectie in de zalen, alles wordt goed nageleefd door de gasten en brengt daarmee de gewenste veilige werkomgeving voor onze medewerkers. Gasten en organisaties reageren enorm positief op deze aanpak.

Wil je weten bij wie we de volgende keer een kijkje achter de schermen nemen? Volg ons op LinkedIn!Volg ons op LinkedIn

Picture of Ellen Hezemans

Ellen Hezemans

Dé marketing specialist!